Dockskåp

 

Just nu håller jag på att göra om dockskåpet. Alla rum ska få sig en make over, men först måste jag måla med grund färg två gånger. 

Sedan så kan jag börja göra det så som jag vill ha det. Vissa inreder sitt dröm hem,
men jag fixar i ett dockhus istället.
Ja lika roligt är det.

 

Jag har tänkt att Ellie ska få den när hon fyller 3 eller i julklapp. Får se om jag ens hinner bli klar. Än så länge har jag bara gjort en våning med grundfärg. Min tanke är att möblerna också ska få en förändring. 

Så det är en hel del kvar att göra.

 

Jag tror hon kommer älska den hör presenten. Kommer bara bli svårt att hitta bra plats för ett 4 vånings dockskåp.
Aja det är framtidens problem.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0