Ut med det som blivit för smått

 

Idag fick jag några timmar för

mig själv för att rensa bland

bebiskläderna och bebisleksaker.
Det tog sin stund och många högar vart det. Tog även en liten paus

för att sy lite och för att tvätta.

 

 (Dockan som numera heter Molly,  har Ellies bebis klänning och strumpbyxor i storlek 62) 
 

Det här med bebis kläder är inte lätt att göra sig av med. Vill ha kvar allt som dom har använt. Men nu har jag tagit bort massor och sparat alla favorit kläderna. Jag inbillar mig att det kommer att användas igen. Antingen på dockor, barnbarnen eller så kanske det blir tillskott i framtiden, även om jag känner mig färdig. Jag är trots allt 23 år gammal och har ingen aning om hur framtiden

kommer att se ut.

Fredriks kompis och kusiner ska snart få barn  så förhoppningsvis är det något dom gillar.

Jobbiga är ju att ingen av dom vet könet.

så det lär väl vara svårt för dom att välja ;).  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0