Från depend

 

Det här med att få långa naglar är inte så lätt. Naturlig väg i alla fall.

Men att lägga ut 500kr + för att få långa naglar en månad, nej inte värt det.


Så istället har jag köpt ett gelekit,

som man själv bygger naglar med.
Var lätt att göra fast väldigt pillrigt.
Till nästa gång jag gör det så gäller det att fila mycket mer.


Så har jag världens finaste mamma som köpte gellack kitet.
Mycket roligt och lätt att använda.

 

 


Jag är super glad och längtar tills jag kan bygga och måla mina naglar.
Eftersom jag har en kurs nästa vecka vill jag inte ha några långa naglar eller lack.


Men jag fick göra på mamma istället.
Roligt att hon vågar låta mig

hålla på och fixa. Haha

Nu vet jag att det gäller att fila dubbelt så mycket mer för att det ska bli snyggare.

 

ska bli kul att se hur länge det här håller. 

Det står att det ska hålla i 2 veckor. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0