Ledsagar ute

 

Det ekar tomt hör för det är fult upp om dagarna och på kvällarna kör jag "ego-tid".
Mest hela dagarna spenderas utomhus.

Det är vad allt roligt finns.
Lek och två väldigt glada barn till att den lilla tjejen envisas med att vägra sova.

Jag hade inte haft några problem med att ha henne vaken hela dagen.

Men tyvärr orkar hon inte själv.

Efter klockan 4 vänder det,

från glad till arg, pigg till trött.
Dessutom blir hon svår att natta och så sover ingen vidare på nätterna.
Så hon behöver en timme sömn dagtid. Framöver blir det ett måste sova efter lunch. Lång promenader är vad som får henne att somna bäst. Stackars min fot. :(
Som för övrigt inte blivit bättre och läkaren kan inget göra. Ovanligt, nej.
Tur att jag i alla fall har fått en läkartid i Nacka sjukhus för min knöl.

 

Dagtid är det alltid fult upp, men när och om barnen sover. Har jag min tid, så jag har gjort rosor av sockerpasta, resultatet blir bättre och snabbare blir jag att göra dom.
Lite mer färger och mer verktyg,

så kommer det bli grymt.
Annars målat naglar och slöat framför TVn.
Massor som jag borde göra istället men har verkligen inte orkat. Typiskt jag.

Det hinns nog med någon gång.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0