Söndag

 
 

Vi hade en riktigt söndag.
Ellie har haft mardrömmar och varit vaken hela natten, Kevin har hållit sällskap bara för att, klockan 4 gav jag upp med dom båda. Gjorde välling och starta tvn.

 

 

Lyckligtvis somna Kevin i min famn och Ellie kolla på aristocat. Nya favorit filmen.
Så jag somna till några gånger, tur det.

 

Men klockan 6 var det full rulle.
Med två väldigt trötta barn som gnällde varje sekund. Men efter mycket om och men lyckades vi städa undan

och få igång tvättmaskinen.
Klockan 9 gav dom upp,

somnade på promenaden.

Fort hem så jag fick lite sömn jag med.
Två timmars sömn och lite lunch skulle man tro att dom skulle bli pigga och glada.

Inte det inte.

 

Enda gången dom båda vart glada var när vi städa och tvätta.
Min två åring vet hur man startar en tvättmaskin, lagar mat och hur man städar. Det bästa är att hon tycker det är kul.

Kevin hänger gärna på, ska göra allt vi gör och tycker det är minst lika roligt.


Så av dagens alla timmar vart det städa och tvätta. 6 maskiner och en ren lägenheten. Dock en timme senare var lägenheten ett kaos och tvättkorgen full.

Vad hände där liksom?

 

Natten till tisdagen sov jag 12 timmar. Ellie 13 timmar och lilla Kevin 10 timmar. Välbehövlig sömn. Fredrik fick gå upp med Kevin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0