Veckan som varit

 
 

Veckan som varit har det varit fult ös.
Storstädning, möblerat, handlat och bakat. Allt för att vi har fått fin besök.

 

Tisdag-torsdag
Anneli och Daniel med deras lilla Zack på 2,5 månad. Så liten och söt!
Killarna har gjort det killar gör(vad det nu är). Vi tjejer har kört vårt race.
Barnen har varit hel glada. Ellie vart storm förälskad i Zack och skulle hjälpa till med allt.
När Zack och Kevin låg bredvid insåg jag hur stor Kevin verkligen blivit. Han är ingen bebis utan en liten pojke.

 

På fredagen träffa Jossan, vi drog iväg till ett sushi hack. Sedan gick vi runt och leta efter ett mysigt ställe att dricka öl på. Vi var på tre ställen.
Sedan insåg vi båda att vi var väldigt trötta så hemfärd vart det.
Jag var hemma hos mamma klockan 12.(sent eller tidigt, det beror på vem man frågar)
Men 8 timmars sömn utan avbrott!
Snacka om lyx och utvilad var jag. Det var länge sedan.

 


Myste med Kevin innan jag lura med mamma till Farsta.
Kevin är desperat behov av skor, som vanligt var det ganska ut plockat.
Fredrik hämta hos. Mys vart det med Ellie som hade saknat mig massor.
Vi tryckte jordgubbar och grädde.
Ut i parken och på något roligt sätt hamna vi hos grannen som bjöd på grillat och trevligt sällskap.
Dock tror jag att vi aldrig kommer bli ditt bjudna igen. Ellie hade sönder en tallrik och ett glas. Vilda unge som var över trött.
Nattningen var den lättaste jag varit med om. Båda somna direkt!

 

Söndagen, Fredrik jobba. Så vi tog bussen in till min mamma, för att fira
Morsdag. Köpte lite jordgubbar och grädde. Annars lekte vi och myste.
Sedan tog vi bussen hem.
Hemma halv 8.

Så tiden går snabbt när man har roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0