Barnrummet


Ungarna är lika lyckliga som jag är över rummet.
Barnen älskar sitt rum, dom får plats med allt och kan springa/åka bil utan att behövas trängas.
Stjärnorna är sprejamålat av killarna. Måste ha tagit en evighet att göra.
Så snyggt det är!  
 
Men än är det inte klart. Bokhyllan ska bort och upp ska det bli hyllplan.
Så vagn, bollhavet och alla bilar ska kunna få plats under hyllorna.
Sängarna ska bytas till våningssäng.
Gosedjuren som ligger vid fönstret och golvet ska hängas upp.
Det är mina gamla gosedjur.
Ska även köpa 3 lådor i blå för att ha mer ordnat.
Ska köpa taklampa och två lampor till fönstret.
Om jag hittar något. 
 
 
Men sedan är vi helt klara.
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad fint ni har fått till det =) lampor är sjukt svårt att hitta, tycker att det inte finns någonting någonstans =(

Svar: Tack :D Jo jag vet :(
Framför allt taklampor. Hoppas det dyker upp något snart :)
Ina - en mammas historia

2014-11-11 @ 18:05:39
URL: http://tejasmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0