kalas fint

 
 
Till kalaset dekorationer hade jag gjort ett gäng rosa pom-poms, sprejat burkar med frost och knutit fast ett siden band, så har jag klippt ut hjärtan och låtit Ellie får leka med fingerfärg. Många fina hand avtryck vart det. Sytt en bokstavs vimpel så det står Ellie. Även gjort små skyltar till varje kaka så gästerna vet vad det är. (Det är bara att välja sömn eller pyssel)
Med hjälp fick jag upp ballonger och serpentiner. 

 
 
 
Till fika bordet hade jag bakat: 
Två tårtor (pollyfluf & hallonmousse och päronmousse & glasskräm)
Chokad cupcakes med jordgubbe frosting.
Blåbärs cupcakes
Vaniljkladdkaka
Nougatkladdkaka
Vaniljbollar
Nutellabollar
Cake pops 
Det här var det vi servera på kalaset, 
Men jag hade bakat mer till kalaset men insåg att det här blir lite väl mycket.
Så hälften fick stanna hemma.
 
 
Mycket beröm fick vi.
Det värmer och ger mig mycket glädje att folk kommer ifrån med ett leende. Vi uppskattar att folk tar sig tid att komma, därför vill vi få ett så fint och god fika stund som möjligt. Vill kunna erbjuda något fint som tack och uppskattning. :) 
 
 
Så återigen tack för allt ❤️️. 
 

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fin blogg

Svar: Tack så mycket :D
Ina - en mammas historia

2014-11-17 @ 19:31:51
URL: http://ghgumman.blogg.se/
Postat av: Emelie Ekman Lindqvist

Vad gulligt, :)

Svar: Tack :D
Ina - en mammas historia

2014-11-17 @ 19:53:26
URL: http://emeliece.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0