Söndagens äventyr

Idag har det varit en stund för mig själv medan man och barn varit på kalas. Jag åkte till Nacka forum för en lunch med Jenny och sedan shopping i min ensamhet. 
Faktiskt väldigt bra. 
Meningen var ju att köpa dem sista julklapparna. Det jag leta efter fanns inte. Men tomhänt kommer jag inte. 
Tomt och tyst var det när jag kom hem. Även städat och fint var det. 
(vilken bra man jag har)
Sängen lockade, en timmes sömn vart det. Jag hann också göra två rosor av sockerpasta innan två väldigt trötta barn kom hem.
 
Fredrik lämna och drog ungefär lika snabbt. Jobbet kallar men jag hade velat haft honom hemma någon dag till. 
 
Ellie och Kevin har knappt rört sin middag, badet var inte roade, pyssel eller att leka dög inte. Inte ens en boken. Då åkte den DÄR TVn på :(. 
Vi alla har väl dagar energien är låg och orken inte räcker till. 
Tur att vi har ett gäng mysiga julfilmer. 
Så mysig söndag fick det bli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0