Spakryssning

 
 
Jag och min blivande unna oss
en spakryssning på Viking. 
Snacka om ett dygn med lyx. 
 
 
Vi starta vår kryssning på spat. 
Där vi fick en spabehandling, mindfulness behandling. Hur skönt var inte det liksom?! 
Vi avsluta spat med bubbelpool. 
Spat var mer eller mindre tomt så det var underbart att inte behöva trängas.
 
 
Klockan 21 vart det tre rätters middag.
Så synd att jag är så kräsen i maten och fanns inte så mycket som föll mig i smaken. Men Fredrik hade däremot svårt att välja på då han tyckte det fanns mycket intressant mat.
 
 
Vi avsluta kvällen med en öl i baren. 
Kände att vi båda två var tok för trötta för att orka fortsätta med kvällen.
 
 
 
Vi fick sova en HEL natt. 
Inte ofta det händer och
ja det var gudomligt skönt. 
 
 
Super god champagne frukost fick vi på morgonen som vi avnjöt väldigt länge. 
Sedan vart det en shopping runda i taxi fre, för ovanlighetens skull så var det Fredrik som slog på hårt. Haha
 
 
Vi fick även lyxfika med varmdryck och choklad doppade jordgubbar. 
Bara för att vi kunde så tog vi en tupp lur innan vi skulle stiga av. 
 
 
 
Lär nog inte vara sista gången vi tar en spakryssning, hoppas jag! Haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0