Lång fredag

 
På lång fredagen åkte jag mina två systrar, Erika och hennes syster till högtorget
för shopping och bio mys. 
Duktig som jag var shoppa jag inget alls.
Hitta massa fint men det var inget vi behövde. 
 
Vi såg filmen Askungen. 
Riktigt fin kärleks film.
Vart lite smått rörd och fnittgrig. 
Dock saknade jag spänningen.  
Men Askungen är trots allt en kärleks historia ingen äventyrs historia. 
Älskar filmerna av Disney,
så klart vi ska se nästa film. Så fort det går. 
 
När vi kom hem vart det fullt ös.
Vilda barn i alla åldrar. Bus och lek.
Samtidigt som jag och Erika försöker
fixa inför påsklunchen. 
Hon med sin sallad, jag med min tårta.
Var inte lätt. 
 
Städning och nattning direkt efter. 
Har blivit så himla trögt med nattningen efter att vi ställt om klockan. Mycket bråk. Så klart somnar dom istället kl 21.00. Trots allt är det den tiden dom lägger sig om vi inte hade ställt om kl.  
Men bara att kämpa vidare. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0