När gammalt blir modernt!

 
Något jag tycker är så tråkigt är att
man sällan får vykort. 
det är mail eller sms som gäller. 
Klart jag fördrar att skicka i väg
ett sms istället för ett brev. 
Går snabbare och är billigare. 
 
Men ja ett vykort med en hälsning är ju så mycket trevligare. Känns mer personligt och man känner sig lite extra omtyckt.
Det måste ni också erkänna. 
 
Svärmor tipsa om super appen
"Riktiga vykort" .
Jag älskar den! 
Man får välja ett eget foto. 
Jag väljer så klart bilder på barnen. 
Skriver en hälsning och mottagarens namn.
Så är det bara att skicka iväg. 
Kostar 19kr. Faktiskt ett bra pris.
Då det är ett A5 foto med frakt.
 
Korten blir riktigt fina och mottagaren blir nog lite extra glada av att få en personlig bild och en hälsning. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0