Vårmys

 
Idag har vi varit kört tvättning i tvättstugan. Hjälpsamma barn som fixar tvättningen,
för det mesta. 
Mellan timmarna var vi ute och lekte på gården. Träffa Nikka och Christina.
 
När det var klart i tvättstugan, vart det lunch. Kevin fick sig en sovlur medan Jag och Ellie baka citron cupcakes och tårtbotten.
Vikt handdukar och sångkläder
och packa väskan. 
När Kevin tog vi bussen till slussen
där vi möte upp mormor. 
Allt för att fixa drömringen.
Efter mycket om och men, med många telefonsamtal, till flera olika butiker. (Så det går när man har så smala fingrarna). 
Så om 8 veckor har jag min ring! 
Dock får jag inte ha den förre vigseln. 
Bästa mamma som tog sig tiden att fixa! 
 
Nu är det film mys med filmen frost. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0