13 jan 2015

Vi sa från början inga gåvor. 
Verken till brudföljet, gäster eller till varandra.
Typiskt jag att göra tvärtemot.
Skulle någon säga hoppa inte,
så skulle jag göra det. 
 
 
Så nu har jag köpt små gåvor till brudtärnorna, även en till mig. 
Ett armband med evighetstecknet på.
Det kändes det här ska vi ha.
Ett fint minne mellan oss tjejer. 
Jag har gjort tre små present askar av toarullar, inslagningspapper och snöre. 
 
 
Killarna även dom ska få något,
men det är en del av Fredriks morgongåva. 
Men något till gästerna har vi inget. 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Runesdotter

Åh vilka fina armband! Får man fråga vart du har köpt dom? :)

Svar: Javisst är dom :D Brudtärnorna vart super glada över sina.
http://www.aliexpress.com/item/2014-Best-Bridesmaid-gift-Infinity-bracelet-new-Fashion-Heart-Rhinestone-Imitation-Pearl-Silver-Plated-Bracelet-IB431/1209059820.html
Ina - en mammas historia

2015-09-08 @ 13:44:58
URL: http://hannarunesdotter.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0