13 okt 2014

Jag har börjat på vigselprogrammet. 

Kan då inte göra mer än första sidan. 
Bara för att så kom jag på att jag inte tänkt en tanke på hur vigseln ska vara. 
Mest är det nog för att jag inte har någon aning hur en går till. 
 
 
100 frågor kommer upp så som
Hur många och vilka psalmer? 
Vart kan jag hitta dom psalmerna? 
Ska man ha solo artist? 
Ska vi gå tillsammans eller 
väntar han på mig där uppe?
Läsa löften för varandra? 
Kysser man varandra?
 
 
Jag kan fortsätta ställa frågor. 
Men jag tror det bästa sättet just nu är att kolla på youtube och
Google för att se hur det går till. 
Lite jobbigt att planera något jag inte vet något om. 
Men det är det som gör det spännande ;)! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0