17 sept 2014

 

Jag har beställt klänningar till brudtärnorna som dom ska få prova, 

så får vi se i fall dom gillar den.


Den som är på väg nu är klänningen med spets med färg av lavendel. 

Super fin och jag älskar spets. 
Dock är två av tjejerna osäkra. 
Så ska bli spännande hur den ser ut på.

 

Jag vill ha en klänning som passar till vigseln, färgtemat och pub miljön. 
Så något elegant, enkelt och lila.
Lätt att hitta en sån klänning till ett bra pris, svar nej. 

Men nu så verkar det som det dyker upp lite var som. Så jag har reserver.

 Klänningarna är från Nelly.se.

Inte alls så dyra som "riktiga" brudtärnor klänningar är.
Fina klänningar till ett bra pris. 
Ja det gillar jag och budget. 
Nu är det upp till brudtärnorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0