24 sept 2014

 
Som ska få stå på resten av borden i herrgården. Påminner lite om bordsmenyerna på krogar. Tillsammans med dessa menyer ska det finnas en liten skål med snacks och ett ljus. 
 
 
Varje meny har olika minnen och fakta. 
En sida har en bild på oss och våra namn, andra sidan är det ett minnen vi har
och tredje sidan är det något om oss
(5 om honom, 5 om mig).
Men på mina 5 sidor ska jag skriva om mig,
två visste du att, en om möhippa (om det blir en) och två om mina känslor för Fredrik.
Ska bli spännande att se vad Fredrik väljer att skriva på sina 5 sidor. 
 
Tror mig det är rätt svårt att komma på och skriva det så det blir en rolig läsning. 
Så jag är glad att jag bara har 4 minnen och 3 sidor kvar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0