26 nov 2014

Nu har vi fått ett bra erbjudande angående transport för gästerna. 

1000kr för buss och chaufför per dygn. Så tillkommer det en bensin kostnad också.
 
Det är drygt 10 min resa från kyrkan till herrgården.
När festen är slut kör bussen till det bästa ställen för folket att ta sig hem. 
Skönt att få den biten avklarad. 
 
Jag är inte den som är intresserad av bilar. Tar vi oss fram så är jag nöjd. Fredrik är den som är intresserad. Så han fick ta det nöjet hur vi ska ta oss till kyrkan och till herrgården. 
Men han är ju så förbaskat kär i sin bil att vi inte hyr någon annan.
Ett bra val tycker jag! 
 
Då vi sover kvar på herrgården. 
Det är lättast för oss att ta oss hem och få med allt hem om vi har vår bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0