Ett år äldre

 
 
 
Jag fyllde 25 år samma dag som vi skulle åka hem ifrån Grekland. 
Så vart inte ett dunder firande hemma i Sverige. Men en och annan drink och födelsedagssång på engelska och grekisk i Grekland. 
As nöjd! 
 Även fast min man kunde ha ansträngt sig lite mer på morgonen så som
fixa frukost på sängen.  
Varje år önskar jag mig alltid samma sak av han, 
allså frukost på sängen. 
jag har fått det ett år av fem. 
Hahaha! 
 
Men väl hemma vart det ett litet
spontan fika för dom som
kunde i söndags. 
Där det bjöds på, saft, kaffe, te,
punschrulle och tårta. 
 
Mycket fint fick jag. 
Hudkräm, navelpercing, armband, doftolja
och bidrag till tatuering. 
Uppskattas verkligen och miljoner tack! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0