God fortsättning ❤️️

 
 
Vi avslutade detta år med bullbak med vår kära granne Johanna och Charlie. Nutellabullar. 
Fredrik har sin jobbar vecka. Men schemat visade att han hade många timmars ledigt. Så han kom hem lagom till middagen. 
Jag lyckades lagade en as god wok gryta. Riktigt nöjd med mig själv. 
 
 
Efter det tog vi en promenad
och tände några tomtebloss. 
Hemma myste vi ner oss i soffan
med frukt och Festis. Mums! 
Tog inte lång tid innan dom små slockna.
Trötta små barn. 
Så Fredrik och jag titta på en film och
sedan pyssla jag medan Fredrik
spela fram till 12 slaget. 
Då vi gick ut på balkongen.
 
 
Ett bra slut på ett bra år. 
Nu väntar ett nytt år med många festliga stunder. 
Kommer bli ett ännu bättre år. 
För det är vårt år! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0