11 nov 2014

 

Äntligen säger jag! 

Så som jag har letat, 1000 tals sidor senare har jag hittat tjejernas klänningar. Spets, knälång, lila och kostar exakt 500kr. Vi alla 4 gillar den. 
Nu ska det mätas och beställas.
Hittade deras klänningar på samma ställe som jag hitta min brudklänning. 
Så återigen håller jag tummarna att det blir bra. 
 
Även marskalkernas kläder är bestämt, dom ska bara prova en varsin imorgon.
Jag har valt ut Fredrik och kevins slipsar. 
 
Bilder kommer när dom har på sig kläder. Blir mer verkligt då ;). 
 
Det som är kvar i klädsel väg är skjorta, skor och byxor till Kevin. 
Skor och hårsmycke till Ellie.
Till mig är det skor, underkläder och en klänning att ha på mig efter middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0