tillsammans ❤️

 
 
Idag har det varit en tung dag. 
 
Riktigt tufft att gå upp imorse kl 6. 
Jag gjorde något jag är så i mot. 
Men jag kände då att det var nödvändigt ont. 
Sätta på en film och ge en flaska välling, lite russin också till morgon pigga Kevin. 
För att jag själv gå och lägga mig igen. 
Nästa gång vart jag väckt av Ellie. Var bara att gå upp och göra frukost för att starta dagen.
Promenad och plockning bär till saft. 
Jenny med familj kom på lunch innan vi åkte till Nacka forum för shopping på br leksaker. 
Lyckliga barn. 
 
Resten av dagen spenderades
ute med massa bus och skoj. 
Lyckliga barn, även jag kände mig lite smått stolt över att orkar mig igenom hela dagen även fast alla stunder jag ville bryta ihop. 
 
Det kan helt enkelt inte bli sämre dag imorgon för imorgon ska vi ha en super bra dag,
har jag bestämt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0