Lördag

 
 
 
Dagen starta redan kl halv 6.
Det var bara att gilla läget. 
God frukost och mys. 
Vi var redan ute innan kl vart halv 9.
Tog bussen till Mölnvik för att besök brisak. Lika trevligt varje gång. kommer alltid ut därifrån med mer saker än vad som var tanken. 
 
Tog bussen till Grisslinge, 
Där vi bara myste, lekte med vattnet och hade picknick. Riktigt mysigt. 
När båda barnen var trötta vart det en promenad hem. 
Mot vind, bara uppåts backar och jag halvt springandes. Båda somna och jag ville också ta en sovlur. 
Men till min stora besvikelse så vakna Ellie i samma sekund jag klev innan för dörren. T.Y.P.I.S.K.T!!! 
 
Men jag och Ellie börja packa upp och börjar städa, då jag inser att vi måste tillbaka till brisak.
Så det var bara att gå till bussen och åka ditt.
 
Väl hemma igen fortsatte vi med stor städningen. Ut med det gamla in med det nya. Bort med alla leksaker och allt smuts. Nu har vi ett väl städad lägenhet. 
 
Fredrik kom hem från jobbet och han fick ställa sig för att laga middagen. 
Gudfadern Johan kom på besök.
Två lyckliga barn vart det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0