Bra att ha

 
Något jag verkligen är tacksam över att ha haft under läkningstiden är värmedynan.
 
Eftersom jag sover halv sittande med drygt tre-fyra kuddar. Så känns det i ryggen. Blir rätt stel. Då har jag haft värmedynan mot ryggen. 
Vilket har hjälpt enormt mycket. 
 
Varför jag sover halv sittande är för
att det känns bäst för tuttarna. 
Ligger jag rakt en längre period
känns det som såret ska slitas upp. 
Stramar åt över allt. 
 
Klädsel efter bröstförstorningen använde jag linnen, dragkedja tröjor,
mjukis byxor och leggins.
Kläder som inte behövs dra
över huvudet undvik jag. 
 
Linnen är ju bara att hoppa i och dra upp.
Ibland drog jag inte igenom armarna i linnet.
Men dom första dagarna hade jag mest pyjamas shorts och bh-n, ibland linne.
Rörde jag mig utanför sängen åkte mjukis/leggins och koftan på.
 
Som sysselsättning vart det serier,
lägga pärlplattor och trevligt sällskap.
Korta, korta, korta promenader.
Inget ansträngande än så vart det inte. 
Tills jag bestämde för att åka hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0