proforma clinic

 
 
Vad jag tycker om proforma clinic:
 
Jag valde proforma clinic och
fick kirurgen Carl-Johan Gustafsson
Läst mycket bra om dom på internet. 
Även kirurgen har fått mycket beröm
och gör fanatiskt jobb. 
 
Jag har inget dåligt att säga om
kliniken eller personalen. 
Riktigt proffsiga och trevliga. 
Jag vart väl bemött och väl omhändertagen,
hela tiden.
Fick den hjälp jag behövde
plus tid att små prata.
Dom fick mig att känna mig lugn och trygg
när jag var nervös eller orolig över något. 
 
Calle visste exakt hur han
behövde göra genom en titt. 
Vart och hur dom ska sitta. 
Proffsig och väldigt lättsam och
har en härlig humor. 
 
Nu till priset alla så nyfiket undrar över. 
500 kr för en konsultation.
39 000 kr för förstoring, mentor.
3000 kr för kapselförsäkring.
Slutsumman hamna på 42500kr. 
 
Dom gör ju inte bara förstoringar.
En massa annat också. 
http://www.proformaclinic.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0