The wedding dress

Min fina skönhet som bara få hänga där och se vacker i ett skydd.
Det är inget jag vill.
Men ändå vill jag inte sälja den.
Fredrik tycker att vi ska spara den till Ellie.
Det är inget jag inte heller vill,
för jag vill hellre att hon ska få ha sin drömklänning om hon ska gifta sig.
Samt så bor vi inte så stort och att bara låta den ligga är nog inget alternativ.
 
 
 
Så kom jag på att vi ska nog köra en trash the dress under en fotografering när vi firar ett år som gifta.
Eller ja tanken är så, än så länge.
Uppleva ännu ett fint med klänningen

Kommentarer
Postat av: Zara

Så otroligt vacker klänning :)
Vilket märke och modell är det?

Svar: Jag kände mig som en prinsess i den. Älskade klänningen.

Jag beställde den ifrån Kina.
Skickar länken på klänningen. :)

http://m.aliexpress.com/item/1740227035.html?productId=1740227035&productSubject=2014-New-Design-Sexy-Sweetheart-Ball-Gown-Appliques-Floor-Length-Court-Train-Sleeveless-Backless-Elegant-White&tracelog=wwwdetail2mobilesitedetail
Ina - en mammas historia

2016-03-14 @ 10:05:51
Postat av: Anonym

Stämde storlek och mått som du önskade?

2016-03-15 @ 08:44:07
Postat av: Zara

Hej igen 😀
Stämde storlek och mått?

Svar: Allt förutom bysten stämde. Bysten var mycket större.
Ina - en mammas historia

2016-03-15 @ 08:44:59
Postat av: Zara

Jag kan inte öppna länken :(
Skulle du kunna skicka den till min fb?
Zara Eliasson (Gävle)

Svar: Jag hittar dig inte på fb. Så skriv till mig.
Ina Hols
Ina - en mammas historia

2016-03-15 @ 09:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0