förändring

 
 
 
Under 5 månader har jag gjort
en del stora förändringar. 
 
Förstorat brösten, störta och
mest ondaste förändringen.
Så jäkla glad att jag har fått ett par
bröst som passar mig.
 
Jag är numera fru Hols.
Fru är något nytt, rätt så magiskt med att bli kallad fru. 
 
Nu kommer ni förmodligen skratta. 
Men jag har aldrig färgat håret innan.
Jag har blekt topparna och inte hela håret. Kallas ombre. 
As snyggt och var en sån förändring jag behövde. 
 
Visst att jag har gjort tatueringar tidigare, men det är inte varje månad man gör det och det är något som är så pass svårt att få bort. 
Så det räknas som en förändring. 
 
Jag är nöjd över mina beslut och inget jag absolut inte skulle ha gjort ogjort! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0