Helgen

 
I helgen har det varit fullt ös som vanligt. Mycket lek och lite sömn.
Yes inget ovanligt med det. 
 
Vi har hängt med Cassandra, Lexus och Joakim. Dom stanna kvar på övernattning. 
Tiden flyger i väg när man har roligt. 
Efter våra fina vänner åker hem kommer en annan kär vän, Jenny. 
Vart mycket snack enda fram till att klockan slog halv 2. 
 
Lagom trött morsa när Kevin väcker mig kl 6. Men ack så värt det.
Sömn är viktigt men inte lika viktigt att bara få prata med en vän, utan avbrott. 
Söndag = lika med städdag. 
Kevin gick hårt in i städningen. 
Han plocka undan, dammsög och torka golvet. Om jag och Ellie gick på det som han nyss torkat fick vi en uppläxning direkt.
- gå inte där! 
Han va väldigt noga med den biten. 
 
Ellie sköte tvätten galant. 
 
Jag satt ner i soffan och sa vad som skulle göras. (Det var nog bara en önsketänkande).
Jag fick byta gardiner och skrubba köket. 
 
Skogspromenad, lek och korgmålning har vi också gjort, det får inte glömmas.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0