Möhippa!

 
28 juni 2015
 
 
 
 
Igår vart jag bort lurad av Malin till slussen.
Där jag vart lämnad ensam med ett gäng utmaningar. Galna utmaningar! 
När en hel del av utmaningarna var slutförda fick jag åka till Rådmansgatan.
Där väntade ett gäng fnittriga tjejer.
Vidare gick vi till dagens nästa aktivitet, Sumobrottning.
En riktigt kämpig och tung aktivitet som bjöd på mycket skratt.
Till nästa aktivitet åkte ögonbindeln på. Väldigt läskigt att inte få se något.
Dom tog mig till Mälaren där en bastubrygg vänta. 
Dryck och mat i mängder. 
Bastu och bad mitt ute i Mälaren i tre timmar. Vädret var på topp, lika så vi. 
Efter ett stopp på Harry B James åkte hela ligan hem till mig,
där det bjöds på lyxigt god mat och dryck. 
Resten av kvällen kördes det 
"jag har aldrig". 
 
En helt fantastisk och oförglömlig dag.
Haft det så jäkla roligt! 
Underbara men galna vänner & familj! 
Älskar er ❤️️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0