Dag 23. Mina fobier

- spindlar! 
Oj jösses. Ser jag en spindel så släpper jag allt och springer riktigt långt bort! 
Så små kan verkligen göra en stor skada, bara genom att finnas.
Varför, ja ni det undrar jag med.  

- fötter!
Inget i mot fötter på avstånd eller att se på fötter. Men att komma i kontakt med någon ananas fötter, nej nej nej! 
Då blir jag svimfärdig.
Barnens fötter räknas inte för dom är ju så söööta. 

- disktrasor!
Här hemma byts det disktrasor som andra byter underkläder..
Innan jag fick barn rörde jag inte en disktrasa. Men nu har jag inget val än att ta i en. Fast jag undviker det mer än gärna. Det är så äckligt! 


Tre väldigt onödig fobier. 
Men många finner det roande. 
Det är alltid något. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0