30 dagar

Det är inte bara träningen 
som börjar imorgon. 

Ny vecka och ny månad. 
Så imorgon och 30 dagar framåt
kommer ni få veta mer om mig och min familj. Men mest om mig. 

Så i 30 dagar kommer ni få läsa om: 

Dag 1 - Om mig 
Dag 2 -Min familj 
Dag 3 - Min passion  
Dag 4 - Något jag inte gillar 
Dag 5 - Drömresemål 
Dag 6 - Mina rädslor 
Dag 7 - 3 favorit bilder 
Dag 8 - Favorit dag på året 
Dag 9 - Dagens outfit 
Dag 10 - Vad jag samlar på
Dag 11 - Min högsta önska 
Dag 12 - En film jag kan se om och om igen. 
Dag 13 - Barnens favorit sago karaktär? 
Dag 14 - Första dejten.
Dag 15 - Mina styrkor
Dag 16 -  5 saker om förlossningen
Dag 17 - Det bästa minnet
Dag 18 - Favorit sysselsättning 
Dag 19 - Hur livet är som mamma 
Dag 20 -  Framtida mål. 
Dag 21 - Husdjur 
Dag 22 - Mitt hem
Dag 23 - Mina fobier
Dag 24 - Beskriv barnen med 5 ord
Dag 25 - Familjens favorit sysselsättning 
Dag 26 - Något som är väldigt viktigt för mig.
Dag 27 - favorit citat 
Dag 28 - En plats jag vill vara på just nu.  
Dag 29 - En närstående beskriver  mig. 
Dag 30 - om jag vann en miljon. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0