Den där nyheten

 
Vi har tagit ett stort beslut.
Känslorna kring det känns ingen bra. Kevin känns som han inte är där än, men även en väldigt stor rädsla 
över vem skulle vilja ha mig?  
 
Mitt cv är rätt tomt, var 5 år sedan jag jobba. Kommer Kevin klara av att vara ifrån oss så många timmar?
Om han inte gör det så skippar vi det hela och han får vara hemma ett tag till.
Men det bästa av allt är han kommer ha Ellie vid sin sida,
 bara det är en stor trygghet.
Men jag har sommaren
 ut tillsammans med barnen.
Så denna sommar ska bli den bästa, 
oavsett vädret! 
 
 
Så ut i verkligheten! 
Vad jag vill jobba med spelar ingen roll just nu. Bara det är ett jobb på deltid varannan vecka och andra veckan så kan det vara deltid eller heltid.  
Någon som har ett jobb att erbjuda? 😄
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att du har rätt attityd när det gäller att få ett jobb, så jag hoppas verkligen att du lyckas.
Bamsekram

Svar: Tack snälla. 😄
Ina - en mammas historia

2016-01-22 @ 09:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0