Dagarna

 




Måndag
En härlig och solig dag i Stavsnäs med barnen.
Vattenlek, båttur, en massa mys och gott fika.
En sån där perfekt dag med solen och glada barn.
Fredrik kom och hämta mig och Kevin.
För Ellie fick fortsätta mysa med farmor och farfar.
 
 

Tisdag
 Jag och Lilleman gjorde morgon halv 6.
Lite smått drygt men ack så mysigt vi hade.
När både traktor och lastbilar häll på nedanför balkongen beslutade jag mig för att börja skrubba hela balkongen och möblera om. Kevin han var sten nöjd med att nyfiket titta på vad killarna där nere gjorde.
Lagom till att vi var klara väckte vi Fredrik och kastade han till affären.
Mums frukost på balkongen. Hemmagrillad kyckling, brieost, paprika och baguetter.
Farligt gott.
Resten av förmiddagen och eftermiddagen spenderade vi
på stranden och i parken.
Sedan körde vi bilen hem till farmor och farfar för att grilla.
 
 
 


Onsdag
Tidiga morgnar tycks vara kevins nya grej igen, snyft.
Idag har vi hängt en stund med Robine, Alexander, Rasmus och Emma.
För att sedan ta en lunch&sov stund hemma innan vi åkte ut till Bullandö för deras grymt goda glass
eller vad vet jag, det var ju stängt.
Ingen synd om oss för barnen fick välja vilken glass dom ville i kiosken istället.
Jag och Fredrik tog en varsin mjukglass och barnen isglass (!?).
Hur kan dom dissa mjukglass för en isglass?
Sedan vart det en härlig tur bland alla båtar, den enda som inte var nöjd var Rocky.
Stackarn har hamnat i helt fel familj.
Han är livrädd för vatten medans vi andra älskar det.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0