Joie Sulky Mirus

Nu har jag hittat den vagnen jag vill ha.
En liten och smidig vagn.
Barnvagnen används inte lika flitigt längre,
men är skönt att ha en vagn vid vissa tillfällen.
 
Så snart ska jag ta mig tiden att sälja vår älskade bugaboo donkey.
För att köpa denna sötnosen
 
 
En Joie Sulky Mirus
 
"Joie Sulky Mirus är en gedigen och välgenomtänkt sulky. Vändbart handtag så att barnet kan sitta mot och från föraren, snabbt och enkelt. Snabb att fälla upp och ihop, enhandsfällning. Transportlås som automatiskt går i när man fäller ihop vagnen. Tar liten plats i bilen. När barnvagnen fälls ihop låsen den sig själv och kan stå upp. Genom sitt ultralätta vändbara aluminiumchassi har denna vagn rönt stora framgångar i Europa och är en av väldigt få sulkyvagnar som är vändbar i båda körriktningarna.

De främre svängbara framhjulen går att låsa vid behov. Mjuk och fin fjädring på både bak- och framhjul för bästa körkomfort även på ojämnt underlag. Ryggstödet går att justera i olika positioner, varav det nedersta är fullt sovläge. Fotstödet går att reglera i två olika lägen. Sittdelen har 5-punktssele - justerbar i tre olika höjdlägen. Svängbar frambåge för att enklare sätta barnet i vagnen. Stor och rymlig varukorg.

- 5-punktssele.
- Fotbroms.
- Flexibel och fullt liggläge, 4 lägen.
- Svängbart framhjul.
- Stadigt chassi, aluminium.
- Kraftigt tyg.
- Avtagbara tyger, 30 grader maskintvätt.
- Låsbara framhjul.
- Inklusive regnskydd."
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0