En blivande 6 åring

Om 25 dagar fyller vår lilleman hela 6 år. 
Stora pojken. Kan någon stoppa tiden?


Men det är ganska mycket förberedelse inför hans födelsedag, kalas och fika. 
Hans födelsedagspresenter är inköpta och nästan alla är inslagna. 

(null)
Det nyaste inköpet. Ryggsäck och tröja ifrån lager 157. 

(null)
(null)

Så köpt in en massa skoj till kalaset. 
Kan någon gissa vilket tema det vart? 
Draktränaren, såklart. 
Han har valt hur tårtan ska se ut, vilka som ska komma och färger. Bestämd herre! 


(null)

Jag har även pysslat lite kalaset. 
Drakägg som ska fyllas med godis, som barnen på kalaset ska få leta efter. 

Väldigt likt påskägg. Mycket kan ju beror på att det är påskägg som jag har sprejat med hobbyfärg. 
Jag spreja ordentligt med två lager av svart, låtit torka ordentligt innan jag lätt sprejat av grön , torkat och sedan  sprejat en klick med silver. 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0