Hemma tisdag

(null)
(null)
(null)


Igår åkte Ellie på feber och hade 39,8. Idag ingenting, konstigt. Men hon och jag körde en hemma dag. Hon ville plantera, såfram med jord och frön. Vart ett gäng gurkor och rädisor denna gång.  Nu måste det verkligen vara stopp med att odla, fast det sa jag förra gången också..
Städning och ett bad senare så började vi med att sätta upp en ljusslinga på balkongen som vi handla efter att ha lämnat Kevin på förskolan. Bara den tog en evighet att sätta upp. Men snyggt vart det! 
Efter att Ellie hade skrivit klart och börja färglägga, var det dags att hämta Kevin. 

När jag och barnen började med fröknarnas påskpresent och middagen, då började det plinga på dörren. Kompisar. 
Nu förtiden vet man aldrig hur många middagsgäster man får.  Tur att jag har börjat lära mig att göra för mycket mat. Haha 

Avslutar dagen med simskola och fika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0