Kevins dag

(null)
(null)
 

Den där Kevin skrämde livet hur mig imorse när jag smög in för att väcka Ellie. Han hade gömt sig och hoppade upp när jag kom till sängen. Jag vart verkligen livrädd! Jag är bara glad över att jag faktiskt inte hade födelsedagsbrickan med mig, för då hade allt förmodligen legat över allt i sängen 🙈. 


Men en frukostbricka och födelsedagssång i sängen vart det tillsammans med väldigt mycket skratt! 


(null)

Jag hade stängningen idag. Men faster Erika hämtade hem Ellie och Kevin, inte nog med det så åkte hon och handla med dom. Förmodligen något hon aldrig kommer glömma 🙈. 

På vägen hem köpte jag ett gäng pizzor. 
Så hade vi ett litet pizza kalas, exakt i kevins stil. Även Gustav och faster Malin dök. 
Till efterrätt vart det marängsviss. Som jag inte kan ta mig äran åt, då Erika fixade allt. Bästa! 

Något Kevin aldrig får men alltid vill ha är en coca coola.  Så idag tyckte jag han kunde få en. Så lycklig och stolt. Ska sluta köpa födelsedagspresenter till han för den där coolan var det bästa. 

Vilken dag!

Imorgon är Kevin och jag lediga. Men oj vad vi ska kämpa på ändå 🙈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0