Kos

I år blir det två veckor i kos med mina två monster. Tillsammans med våra bästa vänner.
Malena, Nova och mormor 

Längtar verkligen men samtidigt väldigt läskigt. För första gången i mitt liv som jag faktiskt reser utomlands "själv", där jag måste ta det stora ansvaret helt själv. Har alltid haft tryggheten att åkt med min mamma eller min man. Så ganska stort för mig.

(null)
(null)

Men två långa härliga veckor i värmen med vänner och inga måsten, bara njuta och lämna allt hemma.
Exakt vad vi behöver. 

Dessutom får jag 4 dagar ensam tid med min man någon vecka efter kos, lyx! 









Kommentarer
Postat av: Malena

Du har ju oss vi hjälps åt ❤️

2019-06-27 @ 22:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0