Mamma till en hästtokiga dottern

(null)
(null)
(null)

Farmor hämtade barnen och jag plocka upp dom, för att sedan ta vårt pack och åka till stallet. Vi fick nog stallets lataste häst men snällaste. Hon ville verkligen inte galoppera. Men efter mycket om och men fick vi igång henne, lagom till att det var dags att gå i skrit. Varje gång.  

Så Ellie gick fram till ridläraren efter lektionen och sa "Lisa är jätte snäll men jag vill ha en snabbare och busigare häst till nästa gång" och ridläraren skrattade och sa "ja det kan vi nog fixa". 
Undra vem som kommer få lida för det nästa ridlektion, förmodligen jag 🤣🙈. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

😂😂 så likt Ellie❤

Svar: Åååå ja! ❤️🙈🤣
Ina - en mammas historia

2019-04-03 @ 20:15:11
Postat av: Anonym

Sa hon inte att hon ville ha en tuffare häst eller nåt? 😂 Tack för idag/ farmor

Svar: Jo det sa hon uppe i stallet men på ridbanan sa hon det andra. 🤣🙈.
Ina - en mammas historia

2019-04-03 @ 20:26:50
Postat av: Anonym

Tur att det inte var jag som ledde hästen 😱

Svar: Eller otur 😘
Ina - en mammas historia

2019-04-03 @ 20:32:49
Postat av: Maria

Hur många gånger i veckan rider Ellie?

Svar: Hon rider tyvärr bara en gång i veckan. Men förhoppningsvis blir det lite mer i sommar. 😄
Ina - en mammas historia

2019-04-03 @ 20:43:30
Postat av: Anonym

Full rulle. Har hon fått det av mamma eller pappa? /Christer R

Svar: Förmodligen lite av oss båda 😝
Ina - en mammas historia

2019-04-04 @ 07:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0