Torsdag

(null)

Är man inte lite för super ambitiös om man börjar skriva på sin bok kl halv 7 på morgonen? 
Knäppfia! Nu var även veckasdjur färdig skrivet, hunden. 

På torsdagar är det jag som stänger på förskolan, så Faster Erika är så snäll och hämtar Ellie och Kevin.
Idag fick dom till och med följa med Erika till jobbet. Nu är det frågan vem som passade vem.
Var det mina barn som passade skolbarnen, 
skolbarnen som passade mina barn eller om det var faster Erika som passade alla barn... 
Oavsett så hade dom det roligt! 

För mig återstår det packning, duscha och fixa mina naglar. 
Jag lär slippa något av det.
Förmodligen att tvätta håret och bara ta en snabb dusch. 
Avskyr allt som har med mitt blötta hår att göra, för mycket hårstrån med lockar. 



Kommentarer
Postat av: Gullstrand

Jag stänger oxå alltid på torsdagar :D

Svar: Torsdagar verkar vara en bra stängnings dag 😉
Ina - en mammas historia

2019-04-13 @ 19:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0