Ut med gamla och in med det nya

(null)

Kevin i sin super snygga frisyr! Men vad han avskyr att jag tar bilder på han. Därav blir det tyvärr inte så mycket bilder på han. Jätte tråkigt. Men när jag får, då passar jag gärna på! 

(null)

Idag innan hans simskola fick han låna min mobil för att vissa vad för sort kläder och tillbehör han vill ha. Han har ju väldigt bra stil! 

Jag har rensat ur halva hans garderob och ska i veckan kolla igenom alla sommarkläder.
Sedan blir det att beställa en hel del nytt till han. 

Ellies garderob rensa jag också, men där syntes knappt någon skillnad. Men såklart måste jag kolla igenom hennes sommarkläder också. Men jag vet att det mesta är nog för smått. Så hon ska också få göra en lite shoppinglista. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0