Killarna i mitt liv

Det är ju verkligen inte lätt ibland.. 

Har en son som inte äter någon bra. Som vi måste jobba med. Misstänker selektiv ätstörning. Så nu ska han mer eller mindre få just den maten han vill ha men även möjlighet att få den maten vi äter.  Mycket fetter i det han äter. 
För han behöver gå upp mer i vikt. 
BVC gav mig en massa pepp och råd om hur vi ska göra. Mycket vi har gjort tidigare med han har varit super eftersom han växer på längden.  
Jag skulle ljuga om jag inte sa att jag har haft ångest och oro över hur hans relation till mat är.  Men det är bara att kämpa vidare och försöka göra det bästa av allt. 

(null)


Så har vi fina Rocky, som är glad och go men inte helt på topp. 
Något fel är det och vi försöker utreda det. 
Han dricker för mycket vatten som går rakt igenom och han kissar på sig direkt.
Tidigare dygn har han kissat i mängder och inte kunnat hålla sig, nu kan han hålla sig men det är fortfarande extrema mängder. 
Urinprovet visar stora mängder vätska, blodprovet visar vätskebrist. Alla andra vädren visar bra. Så det blir röntgen nästa vecka.  
Jag hoppas verkligen på det bästa 

Inte kan jag förstå hur dyrt det ska vara att besöka en veterinär. Helt galna vilka priser det är.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0