Gps klocka för barn

(null)



GPS-klockan från North 13.5 som har gett mig mycket trygghet och mina barn. 

Jag kan se vart dom är på en karta och vi kan tala in små meddelande till varandra genom en app. 

Dessutom kan vi ringa varandra när som helst genom att klockorna har egna sim-kort. 


  • Ingen annan kan ringa till dom, om det inte är så att jag har lagt in det numret i appen.
  • Bara genom appen som det går att stänga av klockan.
  • Relativ bra batteri tid. 
  • Larmar om barnen går utanför det området jag har tillåtit, jag får meddelande och barnen får det med. 
  • Jag får meddelande när batteriet börjar bli lågt och när barnet tar av sig klockan.   


(null)



Med andra ord älskar jag denna uppfinning. 

Kan tycka detta är så mycket bättre än en mobil när barnen är i denna ålder som mina är. 

Men samtidigt vill ge dom lite mer rörlighet. 

Detta ger oss det bästa. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0