Hallen

Vi har väldigt bra med förvaring i hallen med bra yta att röra sig på. Är alltid inte så lätt att bo i en lägenhet med mycket saker. Därför är förvaringsytem väldigt viktigt. Men för mig är friyta också viktigt. Vilket har varit så svårt att få till. Jag tycker att vi har lyckas ganska bra med både delarna.  

(null)

Härinne gömmer vi alla våra skor! 
Älskar att kunna gömma skorna i denna fina skohylla ifrån Jysk.

(null)

Rockys lilla myshörna med mitt favorit träd som snart ska få blomma. 

(null)

(null)

Möblern som slukar en hel del av våra ute saker, kläder och en hörna att sitta på. Både snyggt och praktisk. 

(null)

Snart har ni sett hela vår bo yta. Bara min och Fredriks sov koja, vardagsrummet och klädkammaren. Klädkammaren är den biten som bara är ett rent kaos som jag försöker få till! 🙈🤣


Kommentarer
Postat av: Maria

Fint!

2019-04-05 @ 17:46:12
Postat av: Maria

Fint!

2019-04-05 @ 17:46:13
Postat av: Malena

Älskar det där trädet ❤️

2019-04-09 @ 08:18:53
Postat av: Malena

Älskar det där trädet ❤️

2019-04-09 @ 08:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0