Helgen

I fredags fick vi finbesök ifrån Mantorp Annili, Daniel och Zack, hela helgen har dom varit här och vädret har varit helt på våra sida. En hel bra helg  

(null)
(null)

Eftersom grabbarna och Annili hade planerat en sen 30 års överraskning. Så i lördags drog killarna i väg till fjällen för en hel vecka med snö (hur man nu frivilligt drar till snön är ett stort frågetecken för mig) 

Vi andra åkte till  skateparken och åt pannkakor i solen. En massa åk och lek. För att sedan dra och handla, det var dock inte lika roligt. Väl hemma vart ytterligare mer lek och matlagning. 
Mot kvällen vart det iPads och godis mys. Medans jag och Anneli målade naglarna och pratade om livet. 

(null)

Imorse när jag skulle dra upp gardinerna, då snöade det!?!? 
Så gardinerna fick förbli stängda tills att det sluta snöa. Lyckligtvis så slutade det ganska kort efter. 
Så vi tog en lång promenad med skogslek, parklek och glass stopp. Så mysigt, trots att det blåste kyligt. 
Efter att Annili och Zack åkte hem vart det stor städ för hela slanten och tvättning. 
Dessutom passade jag på att möblera om lite. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0