Helgen


(null)

Fredagen! 
Vi körde en riktigt latmask fredag efter jobbet och skolan. Vi åkte och köpte en massa godis.
För att sedan bädda ner oss i soffan. Även alla barnens småttingar fick vara med. 
Gott och mysigt. 

(null)

Även lördagen gjorde vi till en slappar dag. 
Jag och barnen åkte hem till farmor och farfar för där fanns det loppis. Kevin och jag hittade lite loppis fynd. Kul 
Farmor hittade ett puzzle som vi började lägga tillsammans, men slutade med att barn sprang ut och lekte istället. 
När Fredrik var klar med sitt byggande åkte vi till en resturang, för ingen av oss hade någon lust att laga mat 🙈. 
När vi hade ätit färdigt fick barnen spela lite innan vi åkte hemåt. 
Så var det bara för min del att börja baka. 


(null)

Vi avslutade denna helg med att fira Kevin en sista gång för detta år. Ungen tror han fyller år varje dag 🙈. Han har nu blivit firad 4 gånger. Haha 

Innan Kevins fika var vi tvungna att åka till forum för att få kevins glasögon lagade. Då han föll och slog i huvudet så att glasöongnen gick sönder och ett jack på ögonbrynet fick han också.  När vi ändå var där så passade vi på att köpa ett par fotbolls skor eftersom han nu ska börja spela fotboll.

Efter fikat åkte vi och handla en hel del mat. 
Men väl hemma började vi med våra projekt. 
Jag och Kevin håller på med att göra presenter till fröknarna, Fredrik och Ellie bygger en hyllplan. Samtidigt som barmen har med sina kompisar också. 🙈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0