Mysig onsdag


(null)

Vi hinner med ganska mycket på morgonen, som idag hann jag träna och göra mig själv klar innan Ellie och Kevin skulle gå upp. 
Dom gjorde sig klara, vi röjde undan, Ellie gjorde sin läsläxa. 
Avslutade morgonen tillsammans med att börja göra små presenter till fröknarnas avslutningspresener. 
Men under tiden dom höll på så sa dom att dom skulle göra så många att ALLA dom känner ska få en varsin. Jahaaa tänkte jag, vi får se om det händer. 
Mina barn är väldigt pyssliga, men tålamodet är väl si så där. Japp som min mamma 🙈. 
Så vi får se. 


(null)

(null)
(null)

Som alla andra onsdagar är det ridning och läxor som gäller innan läggdags 
Såklart måste man pyssel och läsning innan man kan somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0