Ny fixade skor

Som säkert så många andra har ganska mycket skor på förrådet som bara får ligga. 
Egentligen borde man göra sig av med vissa skor, eller hur?  

(null)

 Jag har ett par som är så sköna att gå i men har inte gillat färgen, så dom har bara fått varit. Tills igår då jag fick en idé.
Att måla på skorna!? 

(null)

Resultatet vart ju bra, jag är nöjd. 

Jag använde mig av palett textilfärg, då skorna är i textil så kan det gå. 
Kruxet nu är om färgen fäster ordentligt eftersom jag inte kan strycka skorna. 
Men står på bruksanvisningen att färgen kan härda om färgen får torka i 14 dagar. 
Ska bli spännande och se! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt 😊

2019-05-11 @ 21:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0