Fredag

(null)

Vi skulle bara gå en promenad 6 km. Men jag ville se vart vi hamna om vi tog en annan stig. Det slutade med att vi bara kom längre in i skogen och virrade runt oss där. Gps sa att vi nu var nära strömma och hur vi skulle ta oss ut visste den inte. När vi nu ståd mellan 3 olika färger som visade 6 olika håll. Kom det äntligen en person. Snabb som vi va frågade vi vart vi skulle gå om vi ville komma hem. Han såg lite förvånad ut på oss och pekade vägen ditt vi skulle.  Ju närmare han kom oss så ser vi att det var arga snickaren Anders. Lite smått pinsamt fortsatte vi gå ditt han peka och vi kom äntligen ut.  Vart bara en 2 timmars promenad..  när vi väl kom hem körde jag 30min styrketräning. 

(null)

Jag och barnen fortsatte vårt projekt sommarpresent till lärarna i skolan och städade undan lite snabbt hemma. För att sedan gå ut och fixa ute. Vi planterade lite syren buskar som vi hade fått av olika grannar i området. Var inte lätt att gräva upp dom, fast dom är så små. 

(null)

Avslutar dagen med att faster Erika och farbror Magnus kom och våld gästa en stund. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0