Fullt ös

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)


Jag har varit igång sen kl halv 5 idag. Det känns nu kan jag lova! 

5,5 km löpning. Sen vågar jag nog inte nämna hur mycket jag har gått idag... Men tok för mycket. Blir lätt så med två hundar, två barn som har sina aktiviteter på två helt olika håll! 
Men för nära att ens ta bilen, tycker jag. Så barnen får cykla och jag går. 
Kevin har fotboll kl 9-10, Ellie gymnastik 9:30-10:50. 
Efter det åkte jag och Jenny ut till Jenny för att överaska henne med sång och smultron.  Efter lite fler promenader med och utan hundar, så drog vi och kollade på kevins fotbollsmatch. Vilken hejaklack han hade. 
Syrran med två kompisar, jenny, faster Erika  och farbror Magnus. 
Värmdö if p13 hel grymma fotbollsspelare! Alla 42 spelare. 
Nu bäddar vi ner oss i soffan framför en film, för idag är vi värda det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0